Träning står på schemat.

Inatt drömde jag att jag var på badhuset och att det byggt som till värsta äventyrslandet. Skitstort var det verkligen. Så stort att man gick vilse. Sen drömde jag även att jag satte mig på min rosa fina mobil och att den blev helt platt. Blev rätt paff då kan jag tala om. Sist drömde jag att jag fick jävligt ont i halsen och blev förkyld och när jag vaknade hade jag ju skälvklart det, ont i halsen. Kände det redan igår att det var på väg, men intalade mig att jag inbillade mig. Jahaaa...

Idag blir det träning, trots halsen. Ska dock ta det lugnt och inte träna fullt ut. Blir även afro ikväll om Fredrik m.m. ska dit. :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback