Andas genom mig.

Mmjah. Fredagkvällen blev inte som jag trott, utan jag stack hem till Linus istället. Vi satt och spelade något krigsspel på xbox. Han berömde mig att jag blivit bättre. Haha.
På lördagen sov vi sjukt länge, sen frukost och sen vid halv 3 tog jag bussen till papi. Gjorde väl inte så mycket där egentligen. Spelade lite kort med Tobbe, fisk i sjön, Spelade lite Lego Indiana Jones på xbox, snackade med pappa om övningskörning, kollade på Aftershock, var ute lite..
På söndageftermiddagen blev jag avsläppt av pappa hos Linus igen. Linda och barnen var där. När de gått vid halv 6 visste vi inte vad vi skulle hitta på, så jag kom med förslaget att vi skulle hälsa på Linus mamma. Sagt och gjort gick vi dit och hon blev jätte glad att vi kom. Hade det jätte trevligt :) Sen gick vi hem och så spelade vi lite COD mot varandra. Sjukt kul faktiskt! Sen kollade vi på en film, Dead. Men stängde av efter mindre än halva för den var helt värdelös. 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback