How soon is now?

Ja, Id kortet är hämtat, ser ut som ett skämt. Jag har tränat i 1,5 timme (det vara bara jag och 5 biffiga män där) och även hunnit köpa en väska till gymgrejerna. Jag har en tendens att packa mina mindre väskor allt för hårt, vilket resulterar i att sömmar spricker eller att axelbandet helt enkelt lossnar eftersom det inte klarar vikten. Blev även en sväng inom HM och jag kom ut med ett par nya grå leggings och en slapp marinblå tröja!
En bra dag har det varit! Nu ska jag bara ta det lugnt, vila min kropp. Det kan behövas. 

Och juste, äta ska jag göra med! Nöjd nu Linus? :D
Bara käkat två mackor och en banan idag. Ops..
En bild på mitt vackra fejs.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback