Island in the sun.

Helgen flög förbi. Hem till pappa med Linus i lördags. Blev kaffe (varm choklad för min och Tobbes del), lite handboll, en del snack, kortspel, xbox och mat. Sen for vi hem till Linus och köpte med oss gott. Slog oss ner i soffan med täcke och allt och mös till en film. Law abinding citisen. Grymt bra!
På söndagen väcktes jag vid 7 av Linus alarm. Han gick upp och snacka om att jag var förvånad! Men jag pallade inte gå upp utan låg kvar i cirkus 4 timmar till. Söndagen var rätt seg egentligen. Elin och James kom över en stund och vi passade dem medans deras föräldrar var på spinning. Låg och spelade Nintendo Ds som jag haft med mig. Linus bara skrattade och tyckte mina spel var töntiga. heeeh. Men vad gör man inte för att fördriva tiden! Larvade oss som vanligt med lite allt möjligt. Mycket skratt blev det i alla fall :) 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback