Hidden away.

Igår.
Hittade lite smått och gott på stan med Suzie. Köpte träningskläder för 800. Rosa tränings bh, byxor, linne och ett par grymt sköna skor! Även en svart klänning från HM som jag bar igårkväll.

Och gårdagkvällen ja... Blev väl inte som vi tänkt oss direkt. Jag kom dit och Linus sa att han mådde rätt dåligt. Hade stått och målat med stark färg utan munskydd hela dagen tydligen. Fyfan. Så han låg och sov medans jag fixade vår romantiska middag. Blev klyftpotatis, stekt kött, champinjonsås och haricot verts. Tända ljus hade vi medans vi åt med. Så mysigt så :) Och fyfaaaaaaaan vad gott det var! Jag överträffade mig själv där lite tror jag. Linus tyckte det var så gott och har sagt "tack för maten" säkert 20 ggr. Men något rött vin till maten blev det inte. Linus ville inte riskera att dricka när han inte mådde så bra och när jag väl skulle ta visade det sig att det var kork på flaskan och Linus kunde inte hitta korköppnaren. Så vi ska laga mat nästa vecka igen och ha vinet till då istället och denna gången ska det bli lyckat! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback