Vafan..?

Var inne på bilddagboken igår. Första gången på säkert 6 månader. Ville bara kolla vad som hänt sen sist. Men ja... det var rätt dött där om man säger så.
Men så var det en kille. I samma ålder som mig skulle jag tro. Han skickade ett meddelande till mig.

hej:> fan va fin du va & sexig:P Lust
att visa mer utav dig i cam eller
bilder? typ mer utav kroppen,
ingen cam själv, men men du var lätt
finast iaf:) Puss

Hahahahahahahaha. Dissade honom med att säga att jag hade pojkvän och inte var intresserad av att ha camsex med honom. Idiot.

Kommentarer från er söta läsare.

AHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! inte trodde man att sånt skulle dyka upp på bdb! xD

2011-01-14 // 08:10:23
» ronja

Nej eller huuuur!!!! Vad har hänt :D

2011-01-14 // 12:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback