Collapse.



Vart en hektisk dag igår. Upp tidigt för att ta bussen hem då jag sovit hos Linus. Sova i drygt en timme, sen upp och käka frukost och fixa mig och stressa för att hinna med bussen till stan. Möta upp Suzie där och gå till Nordea, betala körkortet på 11 000 spänn. Sen till Af för påskrift av närvaroförsäkran.
Efter det gick vi och la oss på gräset utanför Röda Korset, solade lite och väntade på att dem skulle öppna portarna. Hittade två fina ting som nu ligger i tvätten. Sen drog vi till Myrorna och efter det Emmaus. Inte mycket där förutom en receptsamling som jag fick för 30 spänn. Som hittat!
Hem sen och laga mat och knappt hinna vila för att sen åka in till stan igen ha en lektion i backning runt hörn på Rattman. Kom hem helt slut i huvudet och la mig och kollade på ett efterlängtat True Blood avsnitt och lite vilande på det. Kvällen avslutades i alla fall med att jag åkte till Linus och vi glodde lite på tv och bara slappade. Tog även en match i COD, jag förlorade som vanligt..

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback