AAAAARGGHHHHTKHTJHK!!!!!

Allt har skitit sig denna veckan verkligen. Skulle träffat Fredrik och Lollo i onsdags för att fota. Men det blev för sent och uppskjutet till nästa vecka. Pappa hörde av sig på kvällen och undrade om vi kunde ta körningen på söndag istället, för att han var trött efter jobbet. Filmen som Linus och jag ville se igår gick inte att spela upp, så det blev halva Batman filmen istället. Idag skulle jag köpt ett paket på Fartvinden, men det visade sig att de hade fullbokat till slutet av Augusti. Imorgon skulle jag, Linus, Linda och Jocke spelat minigolf och käkat på Punch, men det ställdes in eftersom det ska regna imorgon.. Och på lördag ska jag till Danmark och då ska det fanimig regna med!!!! 

Tar ett djupt andetag och hoppas att nästa vecka blir bättre. Då är det ju Midsommarfest som gäller med! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback