Het.

SÅ JÄVLA BRÄND!! 

Stack ner till Grötvik själv vid 12 tiden och la mig och solade. Sen hörde Marry av sig och frågade om vi skulle dit. Hahaha så hon fixade sig och drog ner dit och mötte upp mig. Sen ett dopp i det blå. Jag var värsta badkrukan idag och fick höra av en åttaåring som var i vattnet att jag var feg?.. Hoppade tillslut i efter många om och men, men var nog inte i mer än en minut. Upp och sola sola sola sen och fan vad gött det var!! Stack inom Glassbaren på vägen hem med och tog tre kulor i rån. MMMMMMMMMMMMMMMMMMUMS! 

Så nu efter en dusch och mat i magen är jag helt slut i kroppen.. Blir en sväng hem till Linus senare i alla fall, när jag vilat upp mig lite.. hehe


Älskade Grötvik <3

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback