12 maj.

Uppe med tuppen idag för att träna ett pass på friskis, basgympa, men Fredrik ställde in i sista minuten typ. Så vart ingen träning för mig idag trots allt. Kände inte att det var någon idé att somna om sen heller när jag väl var uppe och pigg.

Så idag har man fixat lite med Iphonen, uppdaterat mitt Itunes och lite så. Småpill. Sen vart jag inne en kort sväng i stan med för att köpa Iphone skal till baby (snäll flickvän han har alltså) och ett kort besök på Apoteket med.

Ska strax iväg hem till Linus dårå, om sådär trekvart. Får se vad vi hittar på. Kommer nog sitta och nörda oss framför våra mobiler, precis som vi gjorde igår i flera timmar :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback