Black and yellow.

Hej hej hej! Min helg har varit toppen!!

Började med mat på Asian med Linus och bio på det i fredags. Sen promenerade vi hem till mig. Ja ni hörde rätt, PROMENERADE! Fan, mina fötter har värkt i flera dagar efter det. Var hemma vid runt 1 och gick och la oss.

Vaknade tidigt på lördagen, fixade frukost och kollade på senaste avsnittet av Vampire Diaries i min säng. Mys. Sen, tro det eller ej, fick jag upp Linus på ett par inlines! HAH! Inget bildbevis, tyvärr, men det såg riktigt roligt ut. Efter det fixade vi oss och drog till stan. Köpte alkohol till kvällen och sen mötte vi upp Alex och Anni för en fika i solen. Efter det hem och chilla i solen på min baksida i någon timme. Sen var det dags att fixa sig för kvällen. Tog mig säkert 1,5 timme att bli klar. Linus bara satt där och kollade på mig när jag sprang fram och tillbaka mellan rummen. Blev även mat hos mig och sedan begav vi oss till Alex och Annis nya lägenhet. Fest där till runt 11. Vet inte hur många shottar jag tog alltså..? Sen in till 3 hjärtan för dans dans dans!!

Söndagen vart riktigt seg, vaknade med huvudvärk och yrsel. Mår som man förtjänar. Bara degade hela dagen. Kollade på tv i säkert 3 timmar. Klockan blev halv 6 alldeles för snabbt och då tog vi bussen hem till Linus för att fixa lite mat och kolla på en skräckis, Insidious, som fick oss att hoppa till några gånger! 



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback