21

så var man 21. kan ju säga att detta varit bästa födelsedagen någonsin. först skola mellan 9-3. blev även en sväng in på stan under förmiddagen då vi blev klara i basgruppen på en timme och hade några timmar att fördriva tills seminariet. seminariet var över fort och inte krångligt alls. sen hem, duscha sen kom marry över och hjälpte mig med de sista detaljerna på tårtan. fick grattishälsningar av släkt och vänner. sen väntade vi på en pojkvän som inte hann i tid så fick äta tårtan utan honom, men lika kul hade vi för det. efter det begav jag mig til Wild West och blev uppvaktad av mina underbara vänner! <3 fick fina presenter som behövdes och åt mig proppmätt på god mat. entrecote för min del :) sen hem till linus för att avsluta kvällen där med lite gos iihihihihihih

tackar så mycket för alla som gjort detta till en av de bästa dagarna i mitt liv!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback