50 årsfirande och utgång

Blev en sen hemgång igår natt igen, själv med musiken. Hade en askul dag/kväll med pappas 50 års firande och utgång med några tjejer från klassen! Vi åt god mat på Chiang Mai med pappa och släkten och sedan drog vi hem till honom där det bjöds på tårta, vin och shottar av jäger. Han öppnade vår present med, och har nog aldrig sett honom så glad för något vi gett innan! Han kunde verkligen inte sluta le :')
Sen vid 10 tiden var det dags för oss att ta bussen. Jag drog på förfest på Gamletull med ett härligt gäng tjejer och drack vin och tjabbade. Vi drog ut vid strax över 12 och hamnade på Moon och dansade loss till grymt bra musik! Och vid 3 var det dags att hämta jackorna och dra hemmåt. Fastnade dock på Mc Donalds en halvtimme eller så med några killar jag precis träffat som bjöd mig på cheese och vatten och sa att jag hade sjukt fina ögon. Sen drog jag hemmåt och somnade i sängen runt 5.... gööööööött

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback