Grille och utgång

Fyfaaaan vilken kväll det blev igår! Stack hem till Tim och grillade med Lina och några andra. Vår hasselbackspotatis blev asgod, men köttet smakade typ korv kom vi fram till hahaha. Sen drack vi lite och shottade och spelade med andra ord. Stack till stan efter att ha klunkat några till cider och skulle egentligen satt oss på typ Bulls, men det var stängt. Så dansade loss på Moon resten av kvällen istället! Jag, Lina och Linda blev inringade ett flertal gånger av killar som ville ha oss. hohohoh så jävla kuuul har jag inte haft på länge! :)
Dock var vandringen hem inte lika rolig. Kallt var det och tog en evighet att ta sig till sängen. Sovit med min jumpsuit hela natten för att jag var så kall när jag kom hem :')

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback