one in a million

Hemma efter en runda på stan med Fredrik och Dennis. Blev bowling på B&B. Jag kunde fan inte pricka rätt en enda gång. Antingen flög klotet för långt åt höger, eller för långt åt vänster.. Men hade kul och blev ju faktiskt en strike så jag är nöjd! ;) Sen blev det även en mjukglass innan vi drog hemmåt.
Nu ska jag strax fixa kvällsmat, potatis, sås och köttbullar. Sen blir det utgång med ett härligt gäng tjejer! Håller på att försöka fixa ihop en outfit till ikväll men går inte så bra. Halva garderoben ligger utspridd på golvet än så länge :')
Ska i alla fall ha mina nyinköpta skor på fötterna. Vet inte om jag kommer kunna gå imorgon över huvud taget. Conversen får hänka på i väskan i fall att mina fötter inte pallar hela kvällen :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback