one more time

Och så har ni mig här ja. Kvinnan som tappar bort leg, bankkort och busskort på Tre Hjärtan. I all hast när jackan skulle hängas in måste jag ha lagt ifrån mig det eller tappat det och full som man var tänkte jag inte mer på det...
Blev dock stoppad av värsta biffiga vakten när vi kommit upp på dansgolvet som drar mig åt sidan. Såg så jäääävla arg ut att jag trodde jag gjort något fel. Men allt han ville veta var mitt namn och gav mig sen korten i handen ehehehehe.
Smidig man är när man är packad. 

Fick även en blåtira på dansgolvet. Något jag inte har minne av utan bara insåg när jag kom hem och kollade mig själv i spegeln. :') uhhhh

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback