Baby, it'll be okay

Det är du och jag för alltid älskling. Kommer alltid vara vi, även om du snart är på andra sidan jorden. Jag älskar dig så sjukt mycket. Obeskrivligt mycket. Försöker vara stark, men tårarna kommer ändå så fort jag tänker på dig och hur mycket jag saknar dig. 33 kalla, ensamma nätter i en alldeles för stor säng innan vi ses igen. Känns som en evighet innan jag får känna dina armar om mig igen. Innan jag får känna din lukt. Innan jag får höra dig säga "jag älskar dig". Rädd för att jag kommer hinna glömma allt om dig. Känns redan som en evighet sen vi sågs men det har bara gått en timme. Vet inte hur jag ska kunna leva utan dig i en hel månad. Måste vara stark. Du betyder verkligen allt för mig hjärtat. Jag älskar dig❤


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback