chippe o dippe

suttit inne hela dagen idag. vaknade i ett ryck av att jag trodde det var måndag och jag hade glömt ställa klockan och var försenad till skolan. tog ett tag innan jag insåg att det var söndag och bakisdag ;)

för en gång skull vart jag inte så bakis som jag trodde jag skulle vara, skönt de! så har suttit med skolarbete stora delar av dagen, skrivit klart mina två paper som ska in på torsdag. nu är det bara ett case kvar att skriva och en redovisning sen är det jullov! längtar för är riktigt trött på skolan nu. behöver några dagar att bara slappa :)

blir vem kan slå filip och fredrik idag på tv klockan 8 och icas grillchippe. kan inte bli bättre en söndag som denna! eller jo om ja haft Luka här då :**

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback