drinking from the bottle

mår fortfarande rätt kast, spykänslan sitter i magen än. vet inte riktigt vad det är med mig. har gått runt på Väla med Lina idag och jämrat oss, hon har känt precis samma sak som mig. fyfan bakis i två dagar är inte normalt?!

hittade i alla fall lite på gina, bikbok och stadium och det blev kinamat på Väla med så jag är rätt nöjd med dagen allt som allt. har även hunnit klippa mig och hämtat böcker till nästa kurs på biblan! 

nu ska jag fan bara slappa resten av dagen. riktigt trött i huvudet och så. kanske sova en timme? uhhhh... hur som helst är onepiecen på och lär förbli så resten av kvällen. ingen träning idag även om jag hade planerat det. blir imorgon och då ska jag köpa halvårskort på friskis! 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback