Tur man har en uuunderbar pojkvän som tröstar en när man behöver det. Somnade nog inte förrän efter 12 inatt och har sovit oroligt hela natten. Det där med djupsömn verkar vara som bortblåst utan honom, riktigt jobbigt! Vaknade till av att jag fick ett fb-meddelande från honom vid 4 tiden på morgonen och sen var jag ju bara tvungen att prata lite med hjärtat mitt
Skrev bland annat att det kommer kännas precis som innan när han kommer tillbaka, lika underbart❤ Och det är väl klart att jag också vet att det kommer vara lika underbart när han äntligen kommer hem! Men på något sätt känns det endå som att jag inbillat mig alla dessa månaderna tillsammans med honom. Allt känns som en dröm.. Antagligen eftersom jag redan glömt hur det känns att ha honom här hos mig. Låg och kramade om honom så hårt jag kunde sista kvällen, borrade ner huvudet i halsen och drog in hans lukt djupt in och försökte lägga det på minnet, stirrade in i hans ögon och smekte hans kind i vad som kändes som timmar. Ville inte somna sista natten för jag visste att det var sista gången jag skulle få se honom på en hel månad. Det var nog den värsta natten jag varit med om. Grät mig till sömns i hans famn. 
Vill bara ha dig här igen hos mig, så att jag vet att jag inte bara drömt allt underbart med dig! Dessa 9 månaderna med dig har varit oförglömliga

Bebi, du betyder verkligen ofattbart mycket för mig. Du är det bästa som hänt mig, verkligen! Vet inte vad jag hade gjort utan dig alltså. Du och jag för alltid Luka

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback