Forever

Lägger upp en till bild på min älskling bara för att jag kan och du med kommentarer som "det är fan ingen som bryr sig" kan bara gå och dö typ. Så jävla trött på dig så det finns inte! Kom inte här och tro att du är nåt. Kom inte här och tro att du är bättre än oss andra för det är du i helvete inte!! Och att skämta om mig och min pojkvän så som du gjorde gör man bara inte. Du vet inte vad du pratar om!! Så frustrerad nu så det finns inte. Så jävla arg. Sprängs typ. Varit helt skakig sen jag fick vredesutbrottet och tror inte jag kommer kunna somna förrän 4 i natt... Och ja en viss person har förstört min dag om ni inte insett det redan..

Tur man har vänner som Susanna som ställer upp för en i allt. Som finns där när man behöver det! Hon är guld värd! Så glad att jag har henne i mitt liv! Du är bäst!:*


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback