god jul eller nåt

nu har typ sista personen som bor på nyhem åkt hem för att fira jul, och ensam kvar är jag. hahah så är det när ens föräldrar bor i  hstd. gör inte mig nåt för jag trivs så bra vetande att det inte kommer att spelas hög musik från ovanvåningen eller att folk kommer ränna runt och smälla i dörrarna för tidigt på morgonen. så idag blir det jag och datorn, ska kolla på några filmer och lyssna på musik. är typ storm ute så jag tänker inte ge mig ut i onödad direkt! kanske för att handla lite senare, men tänkte kolla vad jag har hemma först. nåt har man alltid längst in i skafferiet som går att äta ;)
 
imorgon beger jag mig hem till mamma för julfirande jag med! kan inte fatta att det är julafton redan imorgon, tiden har gått för fort!! blir god mat, kalle ankas jul, julklappsöppning och lite så. mysigt :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback