Hjärtat

Det här är något av det svåraste jag någonsin varit med om. Att vara ifrån varandra såhär länge har aldrig hänt någonsin. En dag är nog det mesta sen har det blivit för jobbigt. Nu ska vi vara ifrån varandra i en månad. Tror inte riktigt min hjärna kopplat än. Känns helt sjukt länge för att vara ärlig. Vet inte hur jag ska kunna ta mig igenom detta. Somnat med tårar i ögonen varje natt änsålänge. Lär väl bli så de första nätterna innan jag inser att det inte hjälper att gråta, men just nu känns det som det ända alternativet. Mina känslor går på högvarv. Saknar dig redan för mycket. Vill bara gosa ner mig i din hals, andas in din lukt och höra din röst igen. 30 dagar kvar. Nedräkningen har börjat. ❤


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback