I feel so good

Denna låten har jag haft på huvudet hela dagen. Får mig att tänka på dig hjärtat❤
Vet att du har det bra där borta i Thai och har varit riktigt skönt att kunna prata med dig i timmar över fb-chatten dessa dagarna! Vi saknar nog varandra lika jävla mycket har jag kommit fram till och det är skönt att veta! Snart så är du här igen, bara 3 veckor kvar som kommer gå fort får vi hoppas! Mycket planerat med julfirande med familjen, utgång 25:e med Lina och tjejerna, lite gym och så, klippning, mellandasgsshopping, biobesök, nyår, och sen börjar skolan igen! Så är inte lika orolig som jag varit nu de första dagarna. Vet att jag är stark och kan ta mig igenom detta utan problem! Har fina vänner som ställer upp i allt! Ni vet inte hur mycket ni betyder för mig!!❤
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback