julen so far

Julaftonen var helt okej för mig med faktiskt, även om jag saknade Luka varje sekund och önskade att han var där hos mig. Blev inte mycket julklappar för mig (som vanligt önskar vi oss bara pengar nu), men det är inte det viktiga. Har spenderat den hemma hos mamma med mina bröder. Blev fika först och prat, efter det började vi med laxen som visade sig vara supergod!! Sen blev det kalle ankas jul och paketöppning. Mamma blev jätteglad för sitt UV-filter hon fick av mig. Har tjatat på henne att skaffa ett, men visste att det aldrig skulle bli av så köpte ett i present :)
Vid 5 var det hemgång för mig och Marcus då sista bussen gick då. Fick gå från stan men det var inte så farligt långt. Sen har jag pratat med Luka över fb-chatten hela kvällen typ. Så skönt att få prata av sig lite! Längtar efter honom ännu mer nu!!
Idag blir det i alla fall hem till pappa för lite julfirande där med. Blir nog riktigt julbord, mitt första för i år! Sen blir det utgång på det med tjejerna ikväll! Så jävla taggad så det finns inte!!!! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback