one two fuck you

Finns människor överallt som försöker trycka ner en när man redan mår dåligt så att man ska må ännu sämre. Människor som tror det är okej att driva om vad som helst jämt och ständigt. Som bara lägger en kommentar när dem har något fyndigt att säga som inte alls har med ämnet att göra. Och när man motargumenterar, ger en kommentar tillbaka, att det faktiskt inte är okej att driva så, att det inte är passande så bara ler dem och säger att "jag bara skämtar" eller "men hon har aldrig tagit illa upp innan så varför skulle hon nu"..
Vilka jävla idioter, vilka jävla fjollor!! Förlåt ordvalet men man blir ju bara så förbannad!! Tro nu inte att jag är den som tar åt mig av sånt och mår dåligt, jag blir bara så jävla arg!! Har lärt mig av tidigare erfarenheter att det inte är bra att ta åt sig av allt som sägs, då mår man i slutändan bara sämre själv. Men nog skulle jag kunna slå in en dörr eller någons ansikte just nu...

I övrigt har min dag varit bra, var på Ullared med Bianca, baba och morbror och hittade väl inte så jätte mycket kanske. En body, hudlotion och lite annat småskit, men sen följde jag inte med dit för att shoppa utan för att umgås lite med min svärmor med familj :)
Var även på bion "Life of Pi" med Marry och det är nog en av de bättre filmer jag sett! Var gråtfärdig vid flera tillfällen! Och själva storyn och hur dem spelat in den var som en genre för sig själv. Allt var så.. så konstnärligt på något sätt. Vackra miljöer och så. Blev helt tagen av den faktiskt! Måste ses igen när den kommer ut i DVDrip!!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback