dance our tears away

Andra dagen utan dig. Fortfarande lika saknad, men börjar i alla fall inte gråta så fort jag tänker på att du är så långt bort. Det går framåt!

Idag har jag hunnit med mycket, vaknade första gången vid 6 och kollade mobilen direkt. Fått ett sms från dig som gjorde min dag!:* Nu vet jag att resan gått bra och så. Sen vart de upp vid halv 9 för att käka frulle och sen dra och träna tidigt med Lina. Blev gym för oss idag. Biffade oss i lite mer än en timme. Drog iväg till maxi med Suzie när jag kom hem, för maten var typ helt slut här. Kom hem med två fulla påsar, snacka om armträning!! Inte orkat handla tidigare då de är så jääävulskt kallt ute!! -12 igårkväll.. fyfan. Sen efter lite tittande på serier hörde jag av mig till Lina och så tog vi en promenad till stan. Hittade typ inget, men det var skönt att komma ut och göra något. Blev en fika på Roberts i alla fall och det är ju alltid nått!

Nu sitter jag bara här. Tror denna tiden är den jobbigaste på hela dagen. Ensam i lägenheten, så van vid att alltid ha dig bredvid mig och bara kunna busa. Suck. Blir film för min del och sen i säng för att förhoppningsvis få lite sömn inatt.. Imorgon är det Box på schemat och sen 50 års firande för mamma! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback