im a fucking alcoholic

blev en cykeltur till grötvik innan idag. Njöt av den varma sanden mellan tårna och doppade fötterna i havet, men inte mer än det för var jävligt kallt! Sen hem, känns som jag fick med mig hela stranden in i lägenheten... Tror det är dags att köpa dammsugare snart :')
Var även på Ica för att köpa bröd och stötte på Marcus, så vi slog följe och gav varandra tips på billig mat hahaha fan allt man snackar om nu. Allt är så jefla dyyyrt har man märkt nu när man flyttat hemifrån!
Ikväll blir det nog filmmys för min del, får se om jag har någon rolig på min externa, har ju fortfarande inte fixat internet i lägenheten, utan kör på mitt mobila ett tag till tror jag. Tills jag inte har några fler filmer att kolla på vill säga ;)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback