levels

Bästa lördagen på länge igår. Vaknade jämte mitt hjärta, vi låg och drog oss en lång stund, sen frulle på det och slappe i sängen någon timme till. Drog till stan och gick i lite affärer och käkade riccardoglass, hem till honom och var där några timmar, sen tog vi bilen ut till Tylösand och gick längs stranden. Asmysigt! Sen umgicks jag med Lollo, Fredrik, Axel och Lina på kvällen. Spelade något zombispel som var alltför krångligt för mig, satt där som ett frågetecken i 2,5 h. Blev lite ps3 spelande med, Little big planet, skrattade så jag grät så kul det var!
Var hemma igen vid 12 och då kom Luka över igen. Bjöd på en cider och sen blev det en till och en till och vipps så var vi bägge fulla (då vi visst druckit på tom mage, hehehe). Hade jävligt kul sen kan jag lova, drog igång ashög musik och dansade loss och fulade oss en hel del. Blev nog inte sängen förrän klockan slog 3 någonting :D



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback