midsummer

haft en otroligt bra midsommarhelg. Firande hos Luka o Lina på kärleken med massa trevligt folk i fredags. Drog in till stan med, men det blev bara ett kort stopp då jag tydligen glömt både mobil och korten hemma hos Luka... smarta jag hade väl lagt av mig mobilväskan någon gång under kvällen och inte haft en tanke på det (för full?) när vi skulle in. Men kvällen var lyckad allt som allt! :)
Blev bakislunch på bulls, hamburgare såklart och sen hem till kärleken för slappe i soffan tills klockan 6 någon gång. Sen hem snabbt o fixa sig och så drog jag på inflyttningsfest hos Dennis med trevligt folk! Blev dock tidig hemgång, då jag fortfarande kände mig jävligt bakis från i fredags. hehehe


Blev även en midsommarkrans i håret detta året. Jag och Lina fixade i fredags, men hade grymma problem med att hitta rätt sorts blommor. Var i tre affärer innan vi hittade en bukett vi tyckte passade :')

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback