burning

det som skulle vart en lugn ledig dag (läsdag) blev något helt annat. Har rensat och packat och packat upp igen och rensat bort lite till. Mitt skit SKA fan få plats i 5 flyttlådor, inte mer än det!!! Har fan inget vettigt i lådorna än känns det som...
Sen vart jag nere på stan för att möta upp en som sålde sin OBH nordica wavemaker, 100 spänn för den ja man tackar! :D drog även in på gina och blev ett linne rikare som jag ääääälskar! Komer bli asfint till sommaren! Buss hem och sen har jag typ rensat ännu mer. Låter trist, men känns så jävla bra när man går ut med påsar fyllda med saker man aldrig trodde att man skulle göra sig av med. Det är ju bara skit som sagt! Saker som bara hade legat kvar i flyttlådorna i mitt förråd. Så vaför konka med det till nya lägenheten när jag kan göra av mig med det nu redan ;) Sen fick jag även sålt lite böcker idag, 200 spänn in på kontot där jaaaa. huhuhuhu ahhh:'D

Kommentarer från er söta läsare.

AMEN ÅH SEXY GE MIG!

2012-05-08 // 21:57:57

KOM DAAA!

2012-05-09 // 16:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback