Stadsvandring

Blev en tidig vandring idag från Kärleken till högskolan. Tog väl mig en timme eller så. Gjorde dock inte mig nått för vädret var helt underbart och jag njöt hela vägen av sol i ansiktet! Sen satte jag, Marielle och Rebecca oss ner och började jobba på hemtentan. Kom en liten bit på vägen idag, känns som att vi har lite mer koll nu efter idag. Sen handlade jag maaat och en glass, twister såklart, för det tyckte ja jag förtjänade efter motionerandet imorse :))
Hem och sola lite på baksidan och sen packade jag ner kläder i sopsäckar inför flytten som sker om 4 (??!?) dagar. Fxade även sallad till kvällsmat, Suzies asgoda som hon visade mig i förra veckan! Så jävla mätt nu för det blev visst ett helt berg av sallad på tallriken! Och en matlåda till morgondagens hemtenteskrivande. Gött! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback