sunshine

Helt slut i kroppen efter denna dagen. Kom hem vid halv 11 efter att ha sovit lääänge hos Luka, duschade, packade ner lite skit i flyttlådorna, drog till skolan för seminarie och lämnade lite målargrejer till Suz på vägen. Drog hem och hann knappt komma inanför dörren innan jag blev uppringd av Lina som ville ses i stan en sväng. Drog in till stan igen och mötte upp henne och Emma och vi gick till Buttericks för att kolla peruker till Nollningen. Blir dock att vi beställer från partykungen imorgon, då dem är billigare där. Sen fikade vi på nya Roberts och snackade skit och vid 6 drog jag hem. Har typ packat ner grejer sen dess och nu orkar jag verkligen inte mer. 4 lådor fulla och känns inte som jag kommit någon vart :'))) skitliv
blir antagligen denna peruken jag beställer. 100 spänn.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback