three days to go

Helt okej dag om jag får säga det sjäääälv:)))
Blev som igår en tidig promme till skolan från Kärleken, fyfan vad det värker i mina ben nu :') Sen har vi skrivit på tentan och det gick väl sådääraaa. Går segt nu i början när man inte kommit igång riktigt. Blev lunch ute i solen på Högskolan och lite mer tentaskrivande. Åkte hem sen och hann sola i någon timme på baksidan till och med innan jag skulle börja på kvällsmaten. Testade även min nolleoutfit. Fick klippa till peruken lite, men tror jag är rätt nöjd nu. Bara andra brillor som behöver införskaffas tror jag :) Nu blire slappe till en film, John Carter. Sett trailern innan och tycker den verkar aaaasbra så får hoppas! Puss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback