2012

Mitt 2012 har varit rätt bra ändå om man tänker efter. Har blivit kär på nytt och träffat världens underbaraste man som jag älskar mer än livet, du gör mig så jävla lycklig Luka! har varit på summerburst och dansat loss till några av de bästa dj:s som finns, blir nog en repris i år igen! har varit på solsemester för första gången, i Kroatien med mitt hjärta och myst som bara den. solat, badat, underbart romantiska strandpromenader i mörkret, nattdopp och träffat massa massa härliga människor som tagit in mig som en i familjen direkt. har varit med om nollning, denna gången som tvåan "pluntan", och har festat så de står härliga till med ett glatt gäng tjejer, tror det är rekord på antal utgångar i år för mig! ;)


Har inga riktiga nyårslöften i år, bara att jag ska försöka ta tillvara på de stunder man får med vänner, pojkvännen och familj. Ni betyder så otroligt mycket för mig, så glad att jag har det så bra som jag har det. Är lyckligare nu än vad jag varit på flera år. Min tatuering "vive, ama, ride" (lev, älska, skratta) verkar äntligen fått en mening för mig och är en ständig påminnelse för mig att leva livet!❤


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback