babyyy

Kan inte riktigt fatta att det redan är lördag imorgon. Blir box för mig och lina vid 12 och sen ska jag hem och skriva på min hemtenta. Förhoppningsvis bli klar med den då. Sen hoppas jag på utgång, för jag är jävligt festsugen!! Så kan man sova länge på söndag, vara bakis och bara dega hela dagen. Och sen är det måndag!! FUCKING MÅNDAG! Nej, kan faktiskt inte riktigt fatta att jag kommer att få träffa Luka på måndag igen. Känns så overkligt på något sätt. Blir i alla fall en heldag i skolan med redovisning och tråkiga lektioner för att sedan sluta 3 och möta upp honom 4 nångång vid tåget. Kommer sväva på moln hela dagen och vara helt tankspridd typ. Mitt hjärta kommer hoppa ur bröstkorgen när jag får se honom igen!!! 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback