Längtar efter dig❤

Tre veckor nu utan älskling. Börjar vänja mig vid ensamheten även om jag inte gillar det de minsta! Bokar upp och planerar aktiviteter för dagarna rätt mycket nu, hänger med vänner och så, så dagarna går rätt fort ändå. Och när jag inte har något att göra sticker jag och tränar så det är skönt att det alternativet alltid finns:)

Endast 10 dagar kvar nu och sen får jag äntligen träffa dig igen!! Kommer gå snabbt känner jag nu, den jobbigaste tiden har redan passerat. Skolan börjar på måndag igen med och det är fullt upp ingen vila hela veckan. Sen står jag på tågstationen om 10 dagar. Som vi längtar efter den stunden, både du och jag. Fantiserat mycket om hur det kommer att vara, det ögonblicket. Kommer definitivt ha fjärilar i magen och vara spänd över att få se dig igen! Och lär bli knäsvag när jag väl får syn på dig. Springer nog garanterat fram till dig och kastar mig i din famn och kysser dig!❤❤ Vill att den dagen ska vara nu, 10 dagar till utan dig är för jobbigt bebi!!❤


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback