so young so high

skola idag mellan 12-16. näst sista dagen sen är det tentavecka.. fyfan. har i alla fall börjat på tentan redan så det känns rätt okej. två sidor skrivet än så länge! produktivt! tänkte att jag skulle försöka bli klar med den nu i helgen så att man slipper sitta med den nästa vecka när jag äntligen har Luka här hos mig igen. kommer nog vara fastklistrade vid varandra den första veckan eller så då vi inte setts på 33 dagar!! sjuuuukt långt tid!

Men ja... kläder för idag var det. orkar egentligen inte hitta något, hade gärna gått till skolan i adidas och en tjocktröja, men det kanske är för slappt? ;) hahaha. nei tror jag måste ta tag i mitt liv nu, hitta kläder och sminka mig lite lätt och dra till skolan. bläääää

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback