sonnentanz

Oj vad fort dagarna gått! Redan fredag och helg, tentan lämnades in idag med så det firas med wild west lunch hehehehe ska bli så jävla gott!!!

Som sagt har dagarna i denna veckan varit helt underbara! Myst med min älskade 24/7 efter att ha varit borta från varandra i över en månad. Ögonblicket när vi kramade om varandra på tågstationen kommer jag minnas för evigt. Var så jävla nervös hela dagen, med det släppte när jag fick syn på honom och kramade om honom. Var helt skakis i benen efteråt kan jag tala om!! Vi drog hem till taket och var på varandra konstant. Gick bara inte att sluta ta på varandra och känner så idag med, 4 dagar senare :) myyys

Har väl inte hunnit göra så jätte mycket kanske under dessa dagar, mest sovit länge, pratat, tagit på varandra och så. Lagat mat och myst till det. Slappat. Det har varit helt underbart det med! Behövs inte så mycket för att det ska bli bra, allt jag behöver är Luka hos mig så är jag mer än nöjd :*

Imorgon däremot är det Dop på schemat för Ebba så ska in och leta doppresent senare när jag varit o lunchat med lärargänget på Wildan. Sen hjälpa mamma med handlingen för söndagen. Blir 50 års firande av mamma nu äntligen, en månad senare än planerat men det ska bli kul för nu fick även Luka chansen att vara med :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback